Auto2use - Hoe werkt 24/7 self-service


Als u bij ons een 24/7 self-service auto wilt huren dan kunt u dat op 2 manieren doen:

1. Telefonisch: Kies de gewenste auto en neem vervolgens telefonisch contact met ons op. Wij openen de auto op afstand voor u. U stapt in, rijdt weg en wanneer u klaar bent met huren belt u ons op. Wij doen dan op afstand de auto voor u op slot en u ontvangt per email een factuur van de huur. (Alleen mogelijk als u voor minimaal een dag een auto wilt huren)
» Uitgebreide uitleg



2. Self service: U regelt het huren zelf via uw Smartphone. U logt in op onze website www.auto2use.nl en via uw account regelt u alles zelf.
Het voordeel is dat u dan ten alle tijden per direct en zelfs per uur een auto kunt huren!

Voor beide manieren dient u zich eenmalig kosteloos te registreren. Uw aanvraag wordt op werkdagen tussen 8.00 - 17.00 uur binnen een uur door ons gescreend (buiten kantooruren kan dit iets langer duren). Bij goedkeuring ontvangt u binnen een uur een e-mail met een activatielink.

Hoe kom ik aan de contactsleutel?


Deze bevindt zich op een veilige plek in het dashboardkastje (foto)


Hoe gebruik ik tijdens de huurperiode de sleutel?


De sleutel is hetzelfde als bij alle andere auto's. Aan de sleutel hangt een zwart kastje. Hiermee bedient u de portiervergrendeling.


Hoe betaal ik?


Zodra u de huurperiode beëindigt ontvangt u een e-mail met daarin de factuur. U dient deze binnen 48 uur te betalen. Dit kan alleen via iDEAL.


Hoe gebruik ik de tankpas?


De tankpas bevindt zich veilig in het dashboardkastje (foto)


Waar staan de auto's?


De exacte locatie waar de auto's geparkeerd staan kunt u zien op de kaart. Een groen symbool betekent dat deze auto beschikbaar is.
Een blauw symbool betekent dat deze auto al in gebruik is. Deze auto's kunt u op dat moment alleen reserveren.


Ik ben klaar met huren en nu?


U parkeert de auto weer op dezelfde locatie waar u de auto vandaan heeft en plugt de sleutel weer in de kabel in het dashboardkastje. Zorg ervoor dat ook de tankpas terug in de plug zit. Zodra u buiten de auto staat, stopt u de huurperiode door deze te beƫindigen via uw smartphone. Indien u telefonisch een auto heeft gehuurd, neemt u contact met ons op door middel van ons telefoonnummer: 085 0656142. Wij beƫindigen dan de huur voor u.


Wat is self-service?


Via uw Smartphone kunt u zelf de auto huren, u beheert zelf per direct de huurperiode.


Welke techniek maakt dit mogelijk?


Wij hebben onze auto's voorzien van speciale apparatuur waardoor deze verbonden zijn met het internet.